Lazacolaj

A lazacolaj előnyei

(0/0)

A lazacolaj számos egészségügyi előnnyel büszkélkedhet. A lazac és más zsíros halak rengeteg omega-3 zsírsavat tartalmaznak, melyről az orvosok már bebizonyították, hogy rendkívül előnyösnek bizonyulnak az emberi szervezet számára. Mivel testünk nem képes önmaga előállítani az omega-3 zsírsavakat, ezért pótlásuk rendkívül fontos. A lazacolaj és a halolaj kiváló forrása ezeknek az értékes anyagoknak: bármelyiket is válasszuk, bizonyítottan jól járunk. Ha pedig nem szeretjük a halak ízét, akkor érdemes megfontolni a lazacolaj kapszula fogyasztását mindennap 1-3 gramm mennyiségben. A vegetáriánusoknak a chia-mag ajánlott mint magas oega-3 forrás  De miért is pontosan?

A lazacolaj hozzájárul az egészséges szívhez

A lazacolaj csökkenti azokat a gyulladásokat, melyek szívbetegséghez vezethetnek. Ha a szervezetben magas az omega-3 zsírsavak koncentrációja, akkor elkerülhető a szívinfarktus, valamint annak bekövetkezése esetén csökken a maradandó károsodás kialakulásának esélye. A Maryland Egyetem Orvosi Központja jelentése szerint a lazacolaj kapszula szedése csökkenti a rossz, az LDL koleszterin szintjét is a szervezetben. 

A lazacolaj jó hatással van az agyra is

A lazacolaj különböző módokon befolyásolja az agyi tevékenységeket. A Harvard school of Public Health szerint a lazacolaj képes gyorsítani a kognitív funkciókat és lelassítani az öregedési folyamatokat, valamint az Alzheimer-kór kialakulásának kockázatát is csökkenti. A Maryland Egyetem kísérletei pedig azt bizonyítják, hogy a halolaj csökkenti a depresszió tüneteit is. 

A lazacolaj enyhíti az ízületi fájdalmakat

Azok, akik rendszeresen fogyasztanak lazacolaj étrend kiegészítőket, megtapasztalhatják, hogy ízületi fájdalmaik és az ízületi gyulladások tünetei is csökkennek. Mivel a lazacolaj erős gyulladáscsökkentő, ezért is képes kiválóan enyhíteni ezeket a fájdalmakat. Az omega-3 zsírsavak rendszeres fogyasztása csökkenti a reggeli merevséget is.

A lazacolaj elősegíti a fogyást

Azok a diétázók, akik kiegészítették fogyókúrájukat lazacolajjal, nagyobb súlyt vesztettek, mint azok, akik ugyanannyi kalóriát fogyasztottak, de lazacolaj pótlás nélkül. A FLEX magazin beszámol arról is, hogy az omega-3 zsírsavaknál kisebb eséllyel tárolódik a zsírpárna, mivel a szervezet képes azokat felhasználni. a Cambridge University egy közzétett tanulmánya szerint akiknek magas az omega-3 zsírsavak szintje a szervezetében, azoknak kisebb a súlyuk és kevesebb a hasi zsírmennyiségük.

Értékelés
(0/0)
Értékelés Írása
Ez a név fog megjelenni a hozzászólásodnál!
Pl.: Nagyon egészséges, jó ár, stb.
Pl.: Csomagolás, kevésbé hatásos, stb.
Minimum 20 karaktert írj! Az elküldött értékelés perceken belül megjelenik az oldalon! (Kötelező).